۸ نظر:

  1. جانم دست و پای بسته زن با کف پا اونم دو تا.

    پاسخحذف
  2. دلم می خواد هفت هشت ده تا زن رو با دست و پا دهن بسته بندازن تو یه اتاق و همشون با هم ممممممممممممم کنن

    پاسخحذف
  3. من یه بار دست و پای دختر همسایه مونو که با هم خیلی صمیمی بودیم رو همینطوری بستم. تا یک ساعت ممممممممممممممم می کرد و من محلش نمیذاشتم.

    پاسخحذف
  4. اگه جورابای مشکی پاشون بود معرکه بود
    حیف
    اینم بد نیست
    مهم زناشن که بسته شدن دیگه!

    پاسخحذف
  5. هر کی اونجاست قلقلکشون نداده حیف کرددده

    پاسخحذف
  6. آرشم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  7. نیاز به یک برده خانم در تهران

    با سلام و عرض احترام به تمامی خوانندگان این پیام . نام من ارباب نیما است . سال تولد من 67 هست . از تهران هستم . از نظر اخلاقی ، بسیار خوب و منطقی هستم . در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شده ام . در شرکت مهندسی شخصی خودم کار می کنم . به رابطه مستر و اسلیو علاقه زیادی دارم و خودم ارباب هستم . در این زمینه ، تجربه های بسیار زیادی دارم . دانش و علم من در این باره خیلی زیاد هست . وسایل بسیاری برای این روابط دارم . یک محل کاملا شخصی و خصوصی رو هم به عنوان شکنجه گاه دارم . به دنبال دختری با اخلاق خوب از تهران هستم . دوستی کاملا واقعی و حضوری مد نظرم هست . لطفا خانم های متاهل تماس نگیرند . لطفا با موبایل در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف