۷ نظر:

  1. dahanesho vaghean bahal baste.khaili tarside.

    پاسخحذف
  2. فکر کنم طنابا انقدر دارن به پا و سینه هاش فشار میارن که چشماش در میزنه بیرون
    به نظر میاد دهنشم همین قدر محکم بسته باشن
    چشمای گرد و درشت یه دختر جوون وقتی ترسیده خیلی دیدنیه و البته حشری کننده خودشم وقتی دست و پا و دهنش محکم بسته شده باشه

    پاسخحذف
  3. khili bahal basteh fek konam dareh az tars mimireh

    پاسخحذف
  4. مسلام من علی هستم دوست دارم کسی دست پا دهنم ببنده ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  5. من دوست دارم کسی دست پا دهنم ببنده ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  6. آرشم دوست دارم دست پا دهنم ببنید ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  7. نیاز به دختر علاقمند به ارباب و برده در تهران

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دوستان . من ، ارباب نیما هستم . سال تولد من 67 است . محل زندگی ام تهران است . از نظر اخلاقی ، خوب و آرام و منطقی هستم . فوق لیسانس مهندسی خونده ام . در شرکت شخصی خودم کار می کنم . به روابط مستر و اسلیو علاقه زیادی دارم و ارباب هستم . سالیان سال ، در این زمینه تجربه دارم . علم و دانش خیلی زیادی در این مورد دارم . وسایل بسیاری برای رابطه ارباب و برده دارم . به همراه یک شکنجه گاه خفن ! . دنبال خانمی هستم از تهران . دوستی حضوری مد نظرمه . لطفا خانم هایی که متاهل هستند تماس نگیرند . می تونین زنگ بزنین یا اس ام اس بدین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف