۷ نظر:

  1. وای چه کف پائی داره من عاشق زن دست و پا و دهن بسته با کف پای برهنه هستم.

    پاسخحذف
  2. قربون کف پات برم جون میده واسه قلقلک

    پاسخحذف
  3. hatman mmmmmmmmmmmmmmmmm shenidaniye.

    پاسخحذف
  4. چی شده خانوم دزد اومده. یکم صبر کن ظهر شوهرت میاد خونه دست و پا و دهنتو باز می کنه.

    پاسخحذف
  5. علی دوست دارم دست پا دهنم ببندید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۲۵

    پاسخحذف
  6. به دنبال یک دختر علاقمند به دیسیپلین از تهران

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان . نام من ارباب نیما هست . سال تولد من 1367 هست . در تهران سکونت دارم . خوب و آروم و منطقی و درون گرا هستم . در مقطع فوق لیسانس تحصیل کرده ام . یک شرکت مهندسی بزرگ دارم . علاقه زیادی به روابط مستر و اسلیو دارم . در این روابط ، سال ها تجربه دارم . با مطالعه ، دانش زیادی هم به دست آورده ام . تجهیزات مختلفی برای این کار دارم . به همراه یک شکنجه گاه حرفه ای ! . دنبال دختری هستم از تهران . دوستی واقعی و حضوری مورد نظرم هست . لطفا افرادی که قصد کنجکاوی دارند تماس نگیرند . می تونین تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف