۶ نظر:

  1. ای جونم میخام کف پاشو لیس بزنم

    پاسخحذف
  2. چه کف پای باحالی.چه چسب خوشگلی.

    پاسخحذف
  3. man doost daram noke pahasho bokonam too dahanam kafe pasho lis bezanam
    az in aksa ziad bezar mamnoon

    پاسخحذف
  4. آرشم دوست دارم بسته بشم٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  5. نیاز به یک خانم برای رابطه دوستانه ارباب و برده

    با سلام و عرض ادب خدمت شما که این متن را می خوانید . اسم من ارباب نیما است و ارباب ( مستر ) هستم . در سال هزار و سیصد و شصت و هفت متولد شده ام . محل کار و خانه من در تهرانه . من کاملا منطقی ، آرام و اهل فکر هستم . در زمینه مهندسی ، مدرک کارشناسی ارشد دارم . در شرکت بین المللی مهندسی شخصی خودم ، مدیریت می کنم . رابطه حرفه ای مستر و اسلیو ، علاقه اصلی من در زندگی است . در ایران و خارج از ایران ، تجربیات خیلی متعددی داشته ام . علم و دانش بسیار کاملی در این روابط دارم . وسایلی هم که من برای این کار دارم ، بسیار پیشرفته هستند . به همراه یک دانجئون ( شکنجه گاه ) فوق حرفه ای ! . به دنبال یک دختر خانم تهرانی مودب و خوش اخلاق هستم . یک رابطه کاملا واقعی می خوام ، نه اینترنتی و مجازی . خانم هایی که شوهر دارند ، اصلا تماس نگیرند . من دنبال شر و دردسر نیستم . این هم شماره و روش های تماس با من .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف