۸ نظر:

  1. با با ایول عکسات توپه توپ .

    پاسخحذف
  2. hasharyha.blogspot goh bod ashqal

    پاسخحذف
  3. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  4. آرشم دوست دارم بسته بشم ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  5. آرشم دوست دارم بسته بشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  6. آرش دوست داری ببندمت؟
    majid.arshia123456@gmail.com

    پاسخحذف
  7. نیاز به یک دختربرای رابطه دوستانه ارباب و برده

    با عرض سلام و ادب خدمت شما که در حال خواندن این متن هستید . نام من نیما است و ارباب ( مستر ) هستم . در سال شصت و هفت خورشیدی متولد شده ام . خانه و محل کارم در تهران قرار داره . رفتار و اخلاق من کاملا منطقی و آرام هست . در زمینه مهندسی ، مدرک فوق لیسانس دارم . رئیس و مدیر شرکت مهندسی بین المللی خودم هستم . روابط مستر و اسلیو بسیار حرفه ای ، بزرگترین علاقه من در زندگی است . تجربیات بسیار زیادی رو در ایران و خارج از ایران داشته ام . آگاهی بسیار کاملی در این روابط دارم . وسایل برده داری که من دارم ، بسیار کامل هستند . به همراه یک دانجئون ( شکنجه گاه ) فوق العاده ! . به دنبال یک خانم تهرانی مودب هستم . یک رابطه واقعی می خوام ، نه اینترنتی و مجازی . خانم هایی که نامزد دارند به هیچ عنوان تماس نگیرند ، من دنبال دردسر نیستم . روش های ارتباطی و تماس با من هم این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف