۶ نظر:

  1. زیاد عکس لخت نذار ممکنه فیلترت کنن ها.

    پاسخحذف
  2. چه حالی میده اینو شلاق بزنی.

    پاسخحذف
  3. وااااای دهنشو پر کرده بعد روش چسب شیشه ای زده
    فقط حرفه ای ها اینطوری میکنن
    من عاشق چسب شیشه ایم

    پاسخحذف
  4. دوست دارم بسته بشم کسی هست ببنده من ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  5. نیاز به یک دختر خانم برای رابطه دوستانه و توافقی مستر و اسلیو

    با عرض سلام و احترام خدمت تمامی افرادی که این پیام را می خوانند . من ارباب نیما هستم و نقش مستر رو بر عهده دارم . در سال هزار و سیصد و شصت و هفت به دنیا آمده ام . خانه و محل کارم در شهر تهران هست . من بسیار مهربون ، منطقی و اهل علم هستم . در مهندسی ، تا مقطع کارشناسی ارشد خونده ام . مدیریت شرکت مهندسی شخصی خودم رو بر عهده دارم . علاقه و تمایل اصلی ام در زندگی ، روابط ارباب و برده است . در راستای این علاقه ، تجربیات خیلی زیادی دارم . آگاهی و دانش بسیار کامل و گسترده ای در این روابط دارم . وسایل بسیار پیشرفته و متعددی هم دارم . به همراه یک دانجئون ( شکنجه گاه ) شگفت انگیز و عجیب ! . به دنبال یک دختر یا خانم تهرانی هستم . یک رابطه واقعی و حضوری مورد نظرم هست ، نه چتی و اینترنتی . خانم های متاهل و شوهر دار به هیچ عنوان تماس نگیرند ، من دنبال دردسر نیستم . این هم تلفن و راه های ارتباط با من .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف