دوتا دسبند و یه روسری کاملا موثر

۹ نظر:

  1. روسری رو باید سفت تر ببنده، شاید صدای جیغش رو همسایه ها بشنون

    پاسخحذف
  2. بونداژ با روسری رو دوست دارم خودم هم الان انجام میدم

    پاسخحذف
  3. وبلاگتونو کهتو اداره نگاه میکنم ت ذهنم همکارامو تصور میکنم آخه خیلی همکارای خوشکلی دارم

    پاسخحذف
  4. علی هستم دوست دارم من دست پا دهنم ببندید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  5. نیاز به خانم علاقمند به رابطه ارباب و برده در تهران

    سلام به تمامی بازدید کنندگان از این سایت . من ارباب نیما می باشم . در سال 67 به این جهان وارد شدم ! . من در تهران زندگی می کنم . رفتار و اخلاق خوبی دارم و اصلا عجیب و غریب نیستم . مدرکم فوق لیسانس هست . در شرکت بین المللی شخصی خودم کار می کنم . علاقه و تمایل زیادی به روابط حرفه ای ارباب برده دارم . تجربه های بسیاری در این زمینه کسب کرده ام . همیشه در این مورد ، مطالعه و تحقیق می کنم . کلکسیونی از بهترین وسایل و تجهیزات رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه باور نکردنی ! . به دنبال دختری تهرانی هستم . رابطه و دوستی واقعی مد نظر من هست . لطفا اگر نمی تونید رابطه واقعی و حضوری داشته باشید تماس نگیرید . با روش های زیر ، با من در تماس باشین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  6. اوفففففففففففففف چه کیفی کرده اونی که اینو و دهنشو بسته 🤤🤤🤤

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من این عکس رو خیلی دوست دارم اوففففففففففففففففففففف خیلی خوبه کاش من میبستمش🤤🤤🤤🤤

      حذف
  7. خیلی نازه و خوب بستنش اگه من بودم دهنشو محکم تر میبستم و یه پتو هم میدادم روش که کسی نبیتش😈😈

    پاسخحذف