تقلا کن عزیزم شاید تونستی نجات پیدا کنی

۶ نظر:

  1. az in axhaee ke dasto paye zane az posht beham bastast kheyli khosham myad lotfan az in axa bishtar bezarin

    پاسخحذف
  2. کاش من اونجا بودم و جلوم تقلا میکرد.mmmmmmmmmmmmمیکرد بعد من بازش میکردم

    پاسخحذف
  3. salam dadash bia to saitam chandta sait behem bede sexe baedesh mordam az shg saiteto beroz kon

    پاسخحذف
  4. ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  5. اسم این خانم تومیکو هستش اصلیتش ژاپنیه

    پاسخحذف
  6. نیاز به یک دختر یا خانم علاقمند به بوندیج و دیسیپلین در تهران

    با سلام و احترام و ادب به همه . من نیما هستم و ارباب می باشم . متولد سال 67 خورشیدی هستم . در تهران ، پایتخت ایران زندگی می کنم . اخلاقم خوبه و هیچ حالت عجیب و غریبی ندارم . مدرک من کارشناسی ارشد هست . مالک یک شرکت شخصی مهندسی هستم . به رابطه حرفه ای مستر و اسلیو علاقه دارم . بارها و سال ها ، در این زمینه تجربه دارم . به صورت مداوم هم در این زمینه مطالعه می کنم . مجموعه ای از بهترین وسایل خارجی رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه شخصی و ویژه ! . به دنبال دختر خانمی تهرانی هستم . نوع رابطه ، کاملا حضوری و واقعی هست . لطفا اگر تهران نیستید یا نمی توانید به تهران بیایید تماس نگیرید . با روش های زیر ، با من تماس بگیرین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف