خیلی تمیز در اومده این دو تا دختر جوان بیچاره موندن چیکار کنن
اولی جوراب شلواری داره دقت کنین

۵ نظر:

  1. فکر کنم انقدر بادست و پای بسته می مونند تا بوی جوراباشون خفشون کنه

    پاسخحذف
  2. labash az poshte chasb maloome
    cheghad khoshgele
    teflakia

    پاسخحذف
  3. من علی هستم من مثلا عکس ببندید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  4. آرشم ٠٩٣۶٢٢١٧۶٧۵

    پاسخحذف
  5. ارباب نیما هستم از تهران

    با سلام به تمام دوستان . من ارباب نیما هستم ، متولد 67 از تهران . در زمینه ارباب و برده و انواع بازی ها و شکنجه ها تجربه و تخصص زیادی دارم . تمامی وسایل و لوازم ارباب و برده رو هم دارم . یک شکنجه گاه شخصی بسیار حرفه ای و تخصصی هم در تهران دارم که به صورت کامل فقط متعلق به خودم هست . به دنبال دختر یا خانمی از تهران هستم که به ارباب یا برده بودن علاقه داشته باشه و ترجیحا با تجربه باشه . روش های تماس با من :
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف