۹ نظر:

  1. غش کردی عزیزم پس کی برامون ممممممممممممممم کنه تا حشری بشیم.

    پاسخحذف
  2. وای واقعا" رویائیه دارم حال می کنم.

    پاسخحذف
  3. مثل اینکه تسلیم شده حالا آمادس واسه کردن

    پاسخحذف
  4. تو رو بخدا وبلاگ رو زودتر بروز کن. هر بار که میام باز همون عکسای قبلیه حالم گرفته میشه.

    پاسخحذف
  5. من یه بسرم کوچیک که بودم همیشه دوست داشتم بسرای دیگه دستوبامو ببیچونن یاببندنم اما روم نمیشد بگم
    دوسدارم جورابای نازک بام کنم دامن کوتا تنگ ببوشم ودستا وباهامو محکم به هم ببندن جوری که بدنم بهم چسبیده شه ودنمو با جسب ببندن

    پاسخحذف
  6. به دنبال دختر علاقمند به بی دی اس ام در تهران

    سلام به همه دوستان و عزیزان . من نیما هستم و ارباب بی دی اس ام هستم . در سال 1367 وارد این جهان شدم ! . خونه ام تهرانه . اخلاق و رفتارم کاملا خوب و منطقی هست . مدرک من فوق لیسانس هست . در شرکت بزرگ مهندسی خودم کار می کنم . بسیار زیاد ، به روابط ارباب و برده علاقه دارم . تجربه های بسیار متعدد و زیادی هم دارم . همواره در این موضوعات ، مطالعه و تحقیق می کنم . کلکسیونی از سفارشی ترین وسایل و تجهیزات رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه در سطح بین المللی ! . به دنبال یک دختر تهرانی هستم . دوستی و رابطه کاملا حضوری و واقعی مد نظرم هست . لطفا اگر برای دوستی و رابطه شک دارید تماس نگیرید . روش های تماس با من ، این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  7. عکس زن های لوختی بیشتر بزار

    پاسخحذف