اينم عكساي جديد
دهنم سرويس شد تا بذارمشون
چندتاشون دوتايي شدن دليل فني داشت!!

حالشو ببرين

۱۲ نظر:

  1. الهی قربونت برم دانیال جان کاش تو داداشم بودی با هم نقشه می کشیدیم که چطور دست و پا و دهن زنا و دخترای فامیلو ببندیم.

    پاسخحذف
  2. سری قبل عکسایی درباره دهان گرفته شده زنا ودخترا گذاشته بودید ولی اینبار نذاشتید میخوام خواهش کنم اگه براتون امکان داره بازم ازون عکسا بذارید.

    پاسخحذف
  3. اگه امکان داره کلیپ های دو سه دقیقه ای از زنا و دخترای خوشگل با دست و پا و دهن بسته بذارید که دارن تقلا و مممممممممممم می کنن و هر کاری که می کنن نمی تونن خودشونو باز کنن.

    پاسخحذف
  4. عکس یه زن رو بذارید که از سر تا پا باندپیچی شده وعین یه مومیایی شده و داره تقلا و مممممممم می کنه.

    پاسخحذف
  5. ما تو فامیل دختر خوشگل زیاد داریم خیلی دلم می خواد ببندمشون و مممممممممممم کردنشونو ببینم و کف پاشونو قلقلک بدم ولی نمی دونم به چه بهانه ای اینکارو بکنم. لطفا" راهنماییم کن.

    پاسخحذف
  6. خیلی باهاله.من عاشقه پاهای لاک زده ی بسته ام

    پاسخحذف
  7. آزه کسشون موقع تقلا هی بالا پایین شه با پستونشون

    پاسخحذف
  8. من هم دوست یه داف رو ببندم و مممممممممممممممممم کردنشون را بشنوم فقط هیچ کس عین من نیست کاش تو فامیلم بودی

    پاسخحذف
  9. داداش خیلی با حال بود مخصوصا بدون جوراباشون قربون دستت بروزش کن

    پاسخحذف
  10. من علی هستم عاشق اینم کسی دست پا دهنم ببنده با چسب با دستبند هر جور راحت هست ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  11. دانیال جان من میخوام کمکت کنم که مردمو ببندیم من 15 سالمه اگر خواستی شمارتو بده

    پاسخحذف
  12. نیاز به خانم علاقمند به رابطه ارباب و برده در تهران

    سلام به تمامی بازدید کنندگان از این سایت . من ارباب نیما می باشم . در سال 67 به این جهان وارد شدم ! . من در تهران زندگی می کنم . رفتار و اخلاق خوبی دارم و اصلا عجیب و غریب نیستم . مدرکم فوق لیسانس هست . در شرکت بین المللی شخصی خودم کار می کنم . علاقه و تمایل زیادی به روابط حرفه ای ارباب برده دارم . تجربه های بسیاری در این زمینه کسب کرده ام . همیشه در این مورد ، مطالعه و تحقیق می کنم . کلکسیونی از بهترین وسایل و تجهیزات رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه باور نکردنی ! . به دنبال دختری تهرانی هستم . رابطه و دوستی واقعی مد نظر من هست . لطفا اگر نمی تونید رابطه واقعی و حضوری داشته باشید تماس نگیرید . با روش های زیر ، با من در تماس باشین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف