۴ نظر:

  1. از بستن به ستون یا صندلی زیاد خوشم نمیاد. باید یه زن رو جوری ببندی که عین یه کرم رو زمین بخزه و وول بخوره وممممممممممممممم کنه اینجوری خیلی حال میده.

    پاسخحذف
  2. من از بستن به ستون خيلى خوشم مياد لتفاً از اين عكس ها بيشتر بزاريد ممنون

    پاسخحذف
  3. به دنبال یک خانم علاقمند به باندیج در تهران

    سلام و عرض ادب به همه افرادی که این پیام رو می بینند . نام من نیما (ارباب) است . من متولد سال 1367 هستم . من در تهران سکونت دارم . اخلاقم خوبه و خلاف نیستم . فوق لیسانس در رشته مهندسی دارم . در زمینه مهندسی ، یک شرکت شخصی دارم . عاشق و شیفته رابطه ارباب و برده هستم . تجربیات بسیار متعددی در این زمینه دارم . با مطالعه ، علم زیادی هم به دست آورده ام . وسایل و ابزار بسیار زیادی هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه فوق تخصصی ! . به دنبال خانم مودبی از تهران هستم . نوع رابطه واقعی و حضوری هست . لطفا افرادی که قصد سر کار گذاشتن دارند تماس نگیرند . با موبایل یا ایمیل می تونین در تماس باشین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  4. چقدر ناز وخوسگله ،چه پاهایی داره جوننن

    پاسخحذف