۷ نظر:

  1. تقلا کردنش واقعا" دیدنیه کف پاشم آدمو حشری می کنه.

    پاسخحذف
  2. جانم چه کونی چه کف پائی تماشای تقلا کردن واقعا" عالیه.

    پاسخحذف
  3. علی هستم زنگ بزنید ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک دختر علاقمند به باندیج در تهران

    سلام به تمامی خوانندگان این پیام . من نیما هستم و اربابم . من متولد سال 67 هستم . ساکن تهران هستم . اخلاق خوب و منطقی و آرومی دارم . در مقطع فوق لیسانس تحصیل کردم . یک شرکت بزرگ و بین المللی مهندسی دارم . عاشق روابط ارباب و برده هستم . تجربه های متعددی در این زمینه دارم . از طریق مطالعه ، دانش زیادی گرد آوری کرده ام . تجهیزات و وسایل بسیار زیادی هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه فوق حرفه ای ! . به دنبال دختر مودبی از تهران هستم . نوع رابطه ، واقعی هست . لطفا افرادی که هیچ چیزی در این مورد نمی دونند تماس نگیرند . می تونین زنگ بزنین یا ایمیل بفرستید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. حال میده بری بکنیش

    پاسخحذف