۱۲ نظر:

  1. چقدر باحاله آبم داره میاد.

    پاسخحذف
  2. این بهترین عکس این سریه امیدوارم بازم از این عکسا بذاری.فکر کنم داره خجالت می کشه.

    پاسخحذف
  3. من واقعا" نمی دونم درباره این عکس چی بگم آخر حاله یه زن جوون با دست و پای طناب پیچ و دهن بسته که داره ممممممممممم می کنه و دست و پاشو تکون میده که آزاد بشه.

    پاسخحذف
  4. شبیه یکی از زنای فامیل ماست کاش می تونستم اونو طناب پیچ کنم و دهنشو هم ببندم.

    پاسخحذف
  5. چه ساقی داره این خوشگله زن

    پاسخحذف
  6. پسر من یه حشری تمام عیار.چند بار منو بسته.یه بار که یه تیکه پوشیده بودم و بازو هام و رون به پایینم معلوم بود چاقو گذاشت زیر پهلوم دستامو محکم از پشت بست.بعد پاهامو بست.زیر زانو ها و زیر آرنجمم بست.با یه چسب نقره ای هم دهنمو.میخواستم برم مهمونی ولی نشد.ولی تو اون وضعم بهم خوش میگذشت

    پاسخحذف
  7. عکس پاهای لخت تو صندل بزار که طناب بسته شده عینه این عکسه

    پاسخحذف
  8. ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵ زنگ بزنید

    پاسخحذف
  9. بلد نبوده ببنده باید لباس خواب تنش میکرد رو تخت مینداختتش بعد قلقلک

    پاسخحذف
  10. آرشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  11. به دنبال یک برده خوب هستم

    سلام . من نیما هستم . متولد 67 و تهران زندگی می کنم . اخلاقم خوب و آرومه ! شرکت مهندسی دارم اما در زمینه ارباب و برده یا همان مستر و اسلیو هم تجربه و دانش بسیار زیادی دارم . وسایل و تجهیزات بسیار کامل و کمیابی رو دارم . به همراه یک محل ویژه کاملا لوکس ، شیک و شخصی که مجهز به تمام امکانات ارباب و برده است . به دنبال دختر یا خانمی برای رابطه حضوری از تهران هستم . راه های تماس با من :
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف