۷ نظر:

  1. چه مدل جالبی دو تا دختر رو پاهاشونو بهم بسته.

    پاسخحذف
  2. چرا بالا ترش معلوم نیست

    پاسخحذف
  3. مدل واقعا استثنایه حرف نداره
    جوراب شیشه ای مشکی
    کاش فقط میتونستم ببینم دهنشونو چه جوری بستن

    پاسخحذف
  4. آرشم ۰۹۳۶۲۲۱۷۶۷۵

    پاسخحذف
  5. به دنبال برده ای از تهران هستم

    سلام . نیما هستم ، متولد 67 از تهران . از نظر اخلاقی آروم و منطقی هستم . فوق لیسانس و شرکت مهندسی دارم . مدت ها است که به ارباب و برده و بی دی اس ام علاقه دارم . در این زمینه ، تجربیات و دانش زیادی دارم و کاملا حرفه ای هستم . کلکسیونی از بهترین و نایاب ترین وسایل رو برای ارباب و برده دارم . یک شکنجه گاه بسیار خاص و ویژه و شخصی هم در تهران دارم . به دنبال دختری از تهران هستم که اخلاق خوبی داشته باشه و به ارباب و برده علاقمند باشه . دوستی حضوری و واقعی مد نظرم هست . اگر شخصی مایل به آشنایی است ، این ها روش های تماس با منه :
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  6. این چیه آخه آدم یه دهنه بسته ای چیزی نشون میده این چیه آخه

    پاسخحذف