سلام دوستان وبلاگ به روز كردم حواستون به قلبتون باشه!!!

راستي يكي از دوستان گفت كه ميخواد تو نظرات در اين مورد داستان بنويسه كه من واقعا منتظر داستاناي اين دوستمون هستم و اميدوارم كه يادش نره


بچه ها راستي ميخواستم داستان دوستمون پارسا رو بزارم اما بلاگر هنگ كرد از بس كه داستانش طولاني بود (پنج صفحه) جدي ميگم پست سيو نميشد
به هر حال از داستان فوق العادش ممنونم من كه خدايي كلي حال كردم حالا شايد بتونم بعدا بزارمش تو وبلاگ بچه هام بخوننش و حال كنن
ممنون پارسا

راستي اينم به همگي بگم تا تعداد نظرات تو هر پست به سه چهار تا نرسه آپ نميكنماااااااا
حالا از ما گفتن بود!!
بيشترم نظر بدين سري بعد عكس بيشتر ميذارم!!

۸۱ نظر:

  1. تو رو خدا زیاد سخت نگیر ما سعی میکنیم تا اونجا که وقت داشته باشیم به وبلاگت سر بزنیم و نظر بدیم ولی کارو گرفتاری و درس و مشق هم داریم دیگه. بخدا تنها دلخوشی من این وبلاگه.

    پاسخحذف
  2. خب اگه داستان طولانیه چند قسمتش کن هر وقت وبلاگ رو بروز کردی یه قسمتشو برامون بذار.

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز اگه عکسی از زنهای سن بالا داری برامون بذار ممنون

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز این سری عکس ها شرح نداشتن چرا !؟
    در کل عکس هات خیلی خوبه ...ممنون

    پاسخحذف
  5. دستت درد نکنه این سری گل کاشتی همه عکسا باحالن باید بالای وبلاگ تذکر بدی کسائیکه ناراحتی قلبی دارن عکسا رو نبینن چون از شدت هیجان ممکنه بلائی سرشون بیاد.

    پاسخحذف
  6. از وقتی وبلاگتو دیدم هر زن یا دختر خوشگلی تو خیابون میبینم دلم میخواد دست و پا ودهنشو ببندم یا حداقل دستمو بذارم رو دهنش

    پاسخحذف
  7. عكسات 20.20.20دستت درد نكنه.

    پاسخحذف
  8. پسر ایندفعه خیلی عکسات باحالن.اگه میشه داستان در اینمورد هم بذار.فیلمم بد نیست.

    پاسخحذف
  9. ax haye in seri kheyli bahal boodan
    damet garm

    پاسخحذف
  10. من دلم می خواد بازیگرای زن ایرانی مثل هدیه تهرانی هانیه توسلی نیکی کریمی و ... رو با دست و پا و دهن بسته ببینم.

    پاسخحذف
  11. salam be hamegi.man poya hastam.ye roze hashari bod ke man tanha bodam va khobe dokhtare hamsayamonam ta 5saat khali bod.raftam lavazem tahririe nazdike khone.onja ham sahaebsh ye dokhtare sexie ke mantoye tang va labaye bahali dare.raftam to maghaze goftam chasbe pahne ghahvei mikham.behem dad.goftam jensesh khobe?goft are.goftam mikham motmaen sham.goft chejori.goftam gheichi dari ,behem dad.ye tike chabo kandam dahane khanomo bastam dokhtare bichare tajob kard khandash gereft akhe kamo bish mano mishnakht..goft mmmmmmm.,manam chasbo kandam goft aaaahhh.goftam mibaram jensesh khobe.har vaght hamdigaro mibinim mano ye jori bahal nega mikone va tahamolesh kheili sakhte.shaba hamash be in mozo fek mikonam.man khaterate ziadi daram.albate zehne faaliam daram.gheire vagheiasho baraton az ghabl migam.in vaghei bod.edame darad.....

    پاسخحذف
  12. salam agha poya damet garm che jorati dari mahalaton kojast adress bede man berim ye chasb be dahane khanome bezanim hal konim...

    پاسخحذف
  13. منم خيلي دوست دارم روشنک عجميان رو با دست بسته ببينم

    پاسخحذف
  14. salam agha poya damet garm che jorati dari agha mahaleton kojast adrese on maghazaro bede mam berim dahane on khanomaro bebandim hal konim.merc

    پاسخحذف
  15. سلام دوست خوبم عکس زن ایرانی و زن شوهر دار بزار که یه کیر کلفت داره بهش تجاوز میکنه وعکس کف پای زن بزار وسکسی تر بذار که حال کنیم

    پاسخحذف
  16. salam.ba arze pozesh vali to ke nemitoni update koni vase chi vase midi azizam.
    man harozo harshab sar mizanam vali....
    khodet az dafe bad tarikhe updatp bego ma dige inghadr alaf nashim,inhame nazar. pas chi shod?????

    پاسخحذف
  17. دیگه داری در حق بچه ها کم لطفی میکنی.مگه نظر نمی خواستی؟این همه نظر.بچه ها این وبلاگ رو دوست دارن.باور کن هر روز به وبلاگ سر میزنیم ولی وقتی بازم همون عکسای قدیمی رو می بینیم خیلی ضدحال میخوریم.

    پاسخحذف
  18. salam be hameye dostan...dostan in veblogo vel konid man be hamaton in navido midam ke ta chan vaght dige ye veblog bezanam har rozam be rozesh konam che nazar bedin che nazar nadin...axai ke man daram va sit hai ke dar in mored baladam kheili kheili bishtar az in jast in mozhdaram midam ke koli film daram ke hal mikonid...enghadr menate sahebe in veblogo nakeshid khoreye nazare ama man be done nazar har roz update mikonam...MONTAZER BASHIN BA AX VA FIMHAYE JAZAB

    پاسخحذف
  19. DIGE DARI BE KHODET MAGHROUR MISHIHA

    پاسخحذف
  20. زنده ای؟ پس عکس چی شد؟ چه قدر ناز داری تو بچه

    پاسخحذف
  21. فکر کنم دانیال از دنیا رفته بیاین براش فاتحه بخونیم تا خدا گناهانشو ببخشه و اون دخترایی که به دست دانیال بسته شده بودند ازش حلالیت بطلبند

    پاسخحذف
  22. salam bacheha.man webloge khodamo zadam.az pas farda eftetah mishe.dokhtardozdi.blogfa.com
    mikham dobare shomaro khoshhal konam.man zod be zod update mikonam.felan

    پاسخحذف
  23. salam be dokhtardozdi.blogfa.com hatman sar bezanid va dar nazarat bezarid ke weblogo baghie bacheha ham bebinan.bazam mamnon

    پاسخحذف
  24. فکر کنم دانیال رو گرفتن

    پاسخحذف
  25. نه بابا... مگه از طریق وبلاگ می شه کسی رو شناسایی کرد؟

    پاسخحذف
  26. اره دیگه! پس کجاست؟ دانیاللللللللللللللللللل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  27. بچه ها من برادرم فوق لیسانس نرم افزار
    میگه محالات ممکنه بشه از طریق وبلاگ کسی رو حتی موقیعت یابی کرد
    خودشم سرورای آمریکایی بلاگر
    احتمالا بابای دانیال از کامپیوتر محرومش کرده یا شایدم درس مرس داره شایدم بیخیال ما شده اوووووه
    کلی احتمال هست

    پاسخحذف
  28. دانیال! اخه بچه وقتی تو درس داری چرا مارو سر کار می زاری؟ هنوز واسه این حرفا زودی

    پاسخحذف
  29. اشکال نداره....
    بچه ها این جور کارا که تو ایران نمیشه راه انداخت
    میگم بیاین یه فکری کنیم بابا....
    بریم خارج.... کره و پاپن و چین هم از این جور کارا داره ها....

    پاسخحذف
  30. کاشکی یکی بود به این زنها بعد از بستن دست وپاها ادرار میکرد !!!!

    پاسخحذف
  31. ایول داداش چرا وبلاگوبروز نمی کنی به هر روز که میام می بینم وبلاگوبروز نکردی ناراحت می شم ترو خدا وبلاگو بروز کن خداکنه فردا که میام وبلاگو بروز کرده باشی

    پاسخحذف
  32. پس چی شدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  33. بچه ها دانیال به ایمیل من جواب داد
    ولی هرچی ازش پرسیدم چرا دیگه وبلاگ بروز نمیکنی جواب نداد
    فکر کنم علاقشو از دست داده

    پاسخحذف
  34. ببینم کسی تا حالا یه دختر 14 تا 16 ساله دیده که جوراب زنونه و کفش پاشنه بلند پاش باشه
    چرا ایران اینطوری نیست ولی تو ژاپن یه کلاس بالایی داره یا تو آمریکا تو بعضی از فیلما بعضی دخترا که مثلا شخصیت باهوش فیلم هستن جورای زنونه میپوشن
    یا تو همین آمریکا بارها تو عکس فشن دیدم ینیفرم دخترای دبیرستانیشون دامن قرمز رنگ و جوراب زنونه سفید یا مشکیه
    چرا ها؟
    بابا تو ایران که سر قضیه حجاب باید خیلی خیلی بیشتر دخترا و زنا جوراب مشکی بپوشن
    حالا فقط کافیه بیای بگی پوشیدن جوراب مشکی خلاف عفته عمومیه اونوقت ببین همه میان جوراب مشکی میپوشن
    باحال میشدا !!

    پاسخحذف
  35. من خودم دوتا سایت توپ که پر از هر مدلی که دلت بخواددارم ولی از وقتی با این سایت اشنا شدم ودیدم که تنها نیستم هروز به این سایت سر میزنم تا ازنظرات دوستان هم دردم استفاده کنم.

    پاسخحذف
  36. فکرشو بکنین یک روز تو یه باغ در شمال داری تنها سیگار میکشی ووروی چمنها دراز کشیدی.یهو صدای بشنوی.ناگهان میبینی دو تا پای ناز که یه جفت جوراب شلواری مشکی انو پوشونده داره به سمتت مییاد .توهم سیگار از لبت میوفتهو.....!خوب که نگاه میکنی میبینی که دختر همسایتونهو21سالشه وبا یکدست کت دامن زیبا که دامنش ته سر زانوشه هممممممم تک تنها داره میاد به سمتتون.توهم عجیبیه نه. حالا شما بگید اگر تو همچین موقعیتی بودید چی کار میکردید.........؟

    پاسخحذف
  37. اووووووه
    اگه اونجا تک و تنها بودیم و کسی من رو نمیشناخت
    خیلی ریلکس میرفت به بهونه یه سوال سمتش بعد تا یکم باهاش حرف زدم سریع جلوی دهنشو میگرفتم و میکشوندمش لای بوته ها و چون چیزی نداشتم تا باهاش دهنشو ببندم پاکت سیگارمو مچاله میکردم تو دهنش تا نتونه جیغ بزنه و پدر مادرشو که اون نزدیکیان خبر کنه بعد با کمربندم دستاشو از پشت میبستم و من بودم و دو تا پای ناز جوراب پوشیده 21 ساله...
    وااااااای...

    پاسخحذف
  38. آقا اسم اون دو تا سایتی که گفتی میگی ما هم بریم حال کنیم
    دمت گرم

    پاسخحذف
  39. اگه خواستید عکس های بسته شدن دست و پا دختران فوق العاده زیبا رو که بیشترش با جوراب هستش رو ببینید می تونید تو سایت http://www.deviantart.com برید و در قسمت جستجو گرش بنویسید tied up اون وقت فقط باید بسته شدن پا هاشون رو روی جوراب های مختلف از جمله جوراب ورزشی / دبیرستانی و ........ سن دختراش هم از 14 تا 20 سال هست ببینید. منکه حوس کردم دوست دخترم رو یک رو با چسب نقره ای وقتی که جوراب پوشیده باشه ببندم و هر چی مممممممممممممممممم کنه بازش نمی کنم . قوی ترین چیز برای بستن دست و پا چسب پهن هست . من فرزاد20 ساله از تهران

    پاسخحذف
  40. دمت گرم فرزاد
    راستی این کارو کردی تورو خدا ازش عکس بگیر
    یادت نره

    پاسخحذف
  41. راستی به دوست دخترت بگو حتما جورابای زنونه مشکی بپوشه

    بعد هر چند دقیقه یه بار بازش کن و یه مدل دیگه ببندش و دوباره ازش عکس بگیر

    راستی یادت نره تو همه حالتاش دهنش حتما بسته باشه
    اگه مدل اونم تغییر کرد که چه بهتر

    دمت گرم

    پاسخحذف
  42. من دوست دختر ندارم
    یعنی تا حالام نداشتم
    خیر سرم 21 سالمه

    نمیدونم چرا نمیتونم. یعنی جراتشو ندارم با دخترا حرف بزنم

    وگرنه...

    بچه ها میتونین یه نکته ای بگین که کمکم کنه

    پاسخحذف
  43. وبلاگه من پره عکسه بیاید

    www.arrestedhandcuffed.blogfa.com

    پاسخحذف
  44. من ای جا یه عالمه عکس با حال دارم
    من ای جا یه عالمه عکس با حال دارم
    من ای جا یه عالمه عکس با حال دارم
    من ای جا یه عالمه عکس با حال دارم
    من ای جا یه عالمه عکس با حال دارم
    من ای جا یه عالمه عکس با حال دارم
    من ای جا یه عالمه عکس با حال دارم

    پاسخحذف
  45. این وبلاگه منه حتما بیاین پشیمون نمی شید
    همونی که شما میخواین
    www.behindback.blogspot.com

    پاسخحذف
  46. سلام اولین باریه که می بینم یک وب لاگ در این موضوع به فارسی درست شده و جالبه برام که اینقدر علاقه مند داره من حدود 10 سال آرشیو دارم حدود 250 گیگ شده راستش بعد از قضیه سایت آویزون می ترسم یک وب لاگ یا فروم درست کنم آخه ظاهرا آقایون به همه جا کار دارن از طرفی خیلی حال می ده یک جایی باشه که هم زبان ها و کسانی که علاعق مشترک دارن با هم اینترنتی در ارتباط باشن عکس به اشتراک بگذارن داستان بگن و نمی دونم باید چه کرد
    chloroformedking@yahoo.ca

    پاسخحذف
  47. آقایی که نظز بالا رو دادی می خواستم بهت بگم تو وبلاگت نمیشه نظر داد ...............

    پاسخحذف
  48. سلام
    امیدورام که خوب باشی شما قبلا در سایت سی دی بچه دزدی و زن دزدی میفروختین الان هم دارید اگه هست میشه بگین
    چطور میشه اونو تهیه کرد
    لطفا با ایمیل bistbist18@yahoo.comتماس بگیرید.

    پاسخحذف
  49. مخلصیم منم عاشق بستن زنان هستم 31 سالمه مجرد
    این یک سایت عالی برای این موضوع است
    www.blackfoxbound.info
    تقدیم به همه عزیزان

    میتونند عکس سرچ کنند cleavegag عزیزان بدانند با موضوع

    یه خواهش اینکه لطفا زنان ایرانی را با مغنعه و حجاب ببندید لطفا چون لذتش بیشتره
    من همیشه عضو داعم سایتم
    لطفا عکس ایرانی بذارید عکس خارجی فراوونه ایرانی کمه

    یا علی

    پاسخحذف
  50. salam,bache ha man hich vaght fekr nemikardam ke didane dokhtaraye dahan baste braye hame lezat bakhshe! man khodam az 5 salegi ba .shoma chetor?greftane dahane dokhtara hal mikardam

    پاسخحذف
  51. من پسر هستم . متولد 67 و از تهران هستم . پايه همه جور برده بازي و شكنجه بازي هستم و مقداري هم وسايل براي اين كار دارم . دنبال يك دختر يا پسر مي گردم كه با هم از اين جور كار ها بكنيم و همه جوره به هم حال بديم .
    من آدم خفن و خلافي نيستم ، ولي به اين جور كارها علاقه دارم . اگه كسي مايل بود ، فقط به اين آدرس ايميل بده :
    pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  52. تف تو خودتو وبتو هیکلت کثافت آشغال

    پاسخحذف
  53. داداش مارو حساس کردی به جورابای مردم اصلا فکرشم نمیکردم اینقد جذاب باشه-عکسای جدیدتو بذار دیگه

    پاسخحذف
  54. دانیال اقا لطفا عکسای بعدیتو چهره های فیس بزار.بعدشم بعظی از هوادارای سایتت افراد18-هستند .عکسای دخترای دبیراستانی لخت که باچسبای رنگی نازک بسته شدن بزار.بعدشم دخترای که مسخره میکنن مارو /کون لغتون/
    بعدشم ازاونجایی که اکثر سایتا فیلتر شده .پسرا میتونن نرم افزارUC BROSERبافرمت جاوا مخصوص گوشی تهیه کنن بعدم برن کون سایتای فیلترشده بزارن. دنی عکس دبیرستانی یادت نره

    پاسخحذف
  55. با زنی که دست یا پاش قطع شده حال نمیکنین ؟ خارج ایران که خیلی محبوبه !

    پاسخحذف
  56. in hame nazar bezar oon aks ghashang ha ro dadash man nesf vagtam ro to sitee shoma hastam amma hamoon ash o hamon kase

    پاسخحذف
  57. دمت گرم خیلی باحاله

    پاسخحذف
  58. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم

    . تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و

    خلافي نيستم . تحصيلكرده هستم و اخلاقم خوبه . دنبال دختري هستم كه پايه دوستي ، رابطه ممعمولي و يا اين جور كارها

    باشه . خودم پايه دوستي هم هستم و به دوستي پايبندم و تك پر هستم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا اس ام اس بده

    يا ايميل بده . مرسي 09361529340 ---- pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  59. بچه ها بیاید به این وبلاگ
    http://zandozd.blogspot.ca/

    قراره هر روز عکس بانداژ و بستن دست و پا و دهن بگذاریم

    پاسخحذف
  60. ای ادم ها اخرت و قیامتی هم هست

    پاسخحذف
  61. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . يك مجموعه و گالري كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و اخلاقم خوبه . دنبال دختري هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و يا اين جور كارها باشه . خودم پايه دوستي هم هستم و به دوستي هم پايبند و متعهد هستم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا اس ام اس بده يا به جي ميل ايميل بده يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . مرسي 09361529340 ---- pexine@gmail.com --- pexine@yahoo.com

    پاسخحذف
  62. سلام
    من یه پسر 17 ساله ام.دوست دارم منو با طناب به طور حرفه ای و محکم ببندند و حسابی تقلا و مممممممممم کنم!

    پاسخحذف
  63. لطفا عکس با جوراب مشکی بذار.

    پاسخحذف
  64. سلام من پسرم 17 سالمه منم دوس دارم یکی با دستاش دهنمو بگیره یعنی handgagدوس داشته باشه یا دست و دهنمو محکم ببنده منم براش تادلش بخاد ممممممم ممم کنم وای خدا یعنی میشه البته منم دوس دارم این کارو با یه نفره دیگه انجام بدم ترجیحا دختر اینم شمارمه09367506301

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منم شرایط تو رو دارم و نمی تونم این کارو کنم چون می ترسم از لحاظ خانوادگی برام شرشه....
      ای کاش می شدددددد

      حذف
  65. کلی عکسدهن گرفتن و کلروفرم کردن دارم ایمیل بزنید به این ادرس و بگید تا عکس بفرستم : chloroformedking@gmail.com

    پاسخحذف
  66. کسی میدونه لوازم این کارا رو از کجا میشه تهیه کرد؟

    پاسخحذف
  67. عکس زن لخت بیشتر بزار ممنون

    پاسخحذف
  68. عكس دختر بچه هاى زير ١٢ سال رو بزار خيلى حال ميده

    پاسخحذف
  69. عكس هاى دختر هاى رو بزار كه لباس عروس تنشونه

    پاسخحذف
  70. علی هستم پایه بستن و بسته شدن البته اگه اهل شکنجه و اینجور چیزایی ایمیل نده اما برای اینکه ببندیم یا من تورو ببندم ایمیل کن تا با هم آشنا شیم
    ایمیل : best.kid1404@gmail.com

    پاسخحذف
  71. man ali am motevalede 68. be man zang bezanid man ham kheili doosty daram montazere tamas.hamejoore hal mikonam
    09357252635

    پاسخحذف
  72. عكس جديد كو من ميخواهم عكس هاى جديد طورى باشن كه توش زنارو لباس عروس تنشون كنيد و دست وپاى آن هارا ببنديد و از سقف آويزانشان كنيد عالى ميشه خيلى ممنونم و خواهشمندم عكس هاى جديد رو زود تر بزاريد

    پاسخحذف
  73. من علی هستم دوست دارم یکی دست پا دهنم ببنده ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  74. سلام
    من پسرم ۲۷ ساله
    من از بچگی به این چیزها علاقه خاصی داشتم ولی بیشتر به وسایل اسارت فلزی علاقه دارم مثل دستبندهایی که پلیسها دارن٬ پابند٬ قلاده٬ زنجیر و...
    این شمارمه ۹۳۷۲۳۶۹۳۹۱
    چنتا سایت بهتون معرفی میکنم و چند کلید واژه اگه فیلم وعکس این چیزهارو میخواید
    Gotcuffs.com hogcuffed.com
    دوتا سایت بالا حتی فیلتر هم نیستند
    کلمات کلیدی: handcuffed-cuff-torture-collar-bondage
    یا میتوانید به سایت های سکسی مثل xlxx.com بروید وبا استفاده از کلمات کلیدی فیلم های مربوط را ببینید یا دانلود کنید

    پاسخحذف
  75. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. معلومه هنورز سر میزنی به وبت

      حذف
  76. ای کاش ممه اینا رو گاز گرفت....

    پاسخحذف