۲ نظر:

  1. آن جورى كه دست و پاتو بستن و آويزانت كردن خيلى به يت مياد

    پاسخحذف
  2. نیاز به یک خانم برای رابطه دوستانه و توافقی اسلیو و مستر

    سلام خدمت تمامی خوانندگان این پیام . من نیما ( ارباب ) هستم و نقش من مستر هست . متولد سال هزار و سیصد و شصت و هفت هستم . محل زندگی ام در تهران هست . کاملا مهربان و منطقی و اهل علم هستم . تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی درس خونده ام . مدیریت شرکت مهندسی بین المللی خودم رو بر عهده دارم . روابط ارباب و برده یا همان مستر و اسلیو ، مهم ترین علاقه من در زندگی است . به خاطر همین علاقه ، تجربیات بسیار زیادی داشته ام . درباره ارباب و برده ، آگاهی و دانش بسیار زیادی دارم . وسایل و تجهیزات بسیار پیشرفته و زیادی رو هم دارم . به همراه یک دانجئون ( شکنجه گاه ) بسیار جالب و هیجان انگیز ! . به دنبال یک دختر یا خانم مودب و خوش اخلاق هستم . یک رابطه واقعی مد نظرمه ، نه چتی و اینترنتی . خانم هایی که شوهر یا نامزد دارند ، به هیچ عنوان تماس نگیرند . من دنبال شر و دردسر نیستم . این هم شماره تلفن و روش های تماس و ارتباط با من .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف