۶ نظر:

  1. دهنش خیلی حرفه ای بسته شده

    پاسخحذف
  2. هوووووووووووووم...نه...پاهاش رو هم یاید میبست.. دهنش فوقالعاده و فنی بسته شده...

    پاسخحذف
  3. بهترین عکس
    لطفا عکس کفه پارا بیشتر بگذارید

    پاسخحذف
  4. ارباب نیما هستم ، حرفه ای ترین ارباب تهران

    سلام به تمامی خوانندگانی که این پیام رو می خونند . من نیما هستم . متولد 67 . از تهران . اخلاق خوب ، آروم و منطقی دارم . فوق لیسانس دارم . شرکت مهندسی دارم . به رابطه ارباب و برده علاقه دارم و ارباب هستم . تجربه های بسیار زیادی در این زمینه دارم . دانش زیادی دارم و همواره در این زمینه مطالعه می کنم . یک کلکسیون کامل از وسایل ارباب و برده رو دارم . البته یک شکنجه گاه شخصی هم دارم . به دنبال دختری از تهران هستم . دوستی و رابطه حضوری مد نظرم هست . لطفا افرادی که نمی تونن رابطه حضوری داشته باشند تماس نگیرند . از روش های زیر می تونین با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. کاش کفش پاش نبود اونوقت می شد کف پاشو بلیسم و شما هم همینطور.

    پاسخحذف