‏۱۹ نظر:

  1. عکس زن دست و پا ودهن بسته با کف پای برهنه هم بذارید.ممنون

    پاسخحذف
  2. از وبلاگ خوبتون متشکرم

    پاسخحذف
  3. دختر هر چی خوشگلتر باشه بیشتر بهش میاد که دست و پا و دهنش بسته بشه یا دهنش با دست گرفته بشه.

    پاسخحذف
  4. عالیه فقط از بستن پا روی جوراب سفید بلند یا هر جورابی بیشتر بگذارین MMMMMMMMMMMMMMMM

    پاسخحذف
  5. واقعا" عالیه فقط لطف کنید وبلاگو زودتر بروز کنید.عکسهای این سری خیلی باحال تر از دفعه قبله وقتی دیدمشون از شدت هیجان قلبم داشت از دهنم می زد بیرون.

    پاسخحذف
  6. عکسهای خیلی جالبیه.دستت درد نکنه

    پاسخحذف
  7. تو رو به خدا التماست میکنم زودتر وبلاگو بروز کنی. خواهش میکنم.

    پاسخحذف
  8. خیلی وبلاگ جالبی داری دلم می خواد باهات همکاری کنم.

    پاسخحذف
  9. وای وحشتاک دلم می خواد دست و پا و دهن یه دختر خوشگلو ببندم و بزارمش رو تختمو ساعت ها نگاهش کنم و مممممممممممممممممم کردنشو بشنوم و تقلایی که می کنه رو ببینم بعد کف پاهاشو قلقلک بدم تا ممممممممممممممممم کردنش شدید تر بشه. وای که چه حالی می ده

    پاسخحذف
  10. وای چقدر حشری کننده پاهاشم ضربدری بستن

    پاسخحذف
  11. می دونستی از یه کس کش کثافت تری.مریض روانیییی برو بمیر.کثافت آشغال.

    پاسخحذف
  12. من اون بالایی ام.الهی بمیری.منحرف.یاد نگرفتی مث آدم سکس کنی.تو یه سادیست کثافتی.آشغال.

    پاسخحذف
  13. لطفا عكس جديد بزارين

    پاسخحذف
  14. بستن دختر همسایه فقط واسه یه شب
    شبیه رویاست...

    پاسخحذف
  15. سلام

    چرا با دوست دخترت فتیش نمیکنی

    فتیش با حال تره

    بهم سر بزن

    پاسخحذف
  16. یه نوع اتیسم هست که باعث میشه ادم به جای سوپر به اینا علاقه نشون بده، کاریشم نمیشه کرد.من و تو به این اتیسم مبتلاییم

    پاسخحذف
  17. من اونییم که در مورد اتیسم گفته.

    پاسخحذف
  18. من یه بسرم کوچیک که بودم همیشه دوست داشتم بسرای دیگه دستوبامو ببیچونن یاببندنم اما روم نمیشد بگم
    دوسدارم جورابای نازک بام کنم دامن کوتا تنگ ببوشم ودستا وباهامو محکم به هم ببندن جوری که بدنم بهم چسبیده شه ودنمو با جسب ببندن

    پاسخحذف