۷ نظر:

  1. ممممممممممممم چه چسبایی وای من دلم می خواست ببندمش چه قدر باحال چسب خورده چه دلم می خواد دستم بزارم رو دهنش

    پاسخحذف
  2. خیلی هنر مندانه و دقیق بسته شده.......واقعا جذاب و حشریه...

    پاسخحذف
  3. منم اینجوری دوست دارم ببندی ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  4. نیاز به یک دختر خانم علاقمند به بوندیج و دیسیپلین از تهران

    با سلام و احترام به همگی . اسم من ارباب ( نیما ) هست . در سال شصت و هفت به دنیا آمده ام . خونه من در کلانشهر تهران قرار داره . اخلاق خوبی دارم و از این مدل های عجیب نیستم . مدرک ارشد رشته مهندسی دارم . مالک یک شرکت مهندسی شخصی هستم . به روابط حرفه ای ارباب و برده علاقه دارم . تجربه های بسیار وسیعی در این زمینه دارم . همیشه دانش خودم رو در این زمینه افزایش میدم . مجموعه بزرگی از برترین وسایل ارباب و برده رو هم دارم . به همراه یک شکنجه گاه خصوصی ! . به دنبال دختر خانمی هستم که تهران باشند . رابطه واقعی و حضوری هست ( رابطه ریل ) . لطفا برای مشاوره و سوال کردن تماس نگیرید . روش های ارتباط با من ، این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. رونای منم همینجوریه ...این مدل خیلی بهم میاد

    پاسخحذف
  6. وایی این عکس چقد شبیه دوست دختمه که بستمش.من توی ترکیه زندگی میکنم ودخترای اونجا خیلی خوشگل هستن .منم دوست دخترمو اوردم خونه بعد وقتی که رفت داخل از پشت سر با جوراب جلوی دهنشو گرفتم بعد بیهوشش کردم بعد چسب نقره ای اوردم دستاشو بستم بعد که میخواشتم پاهاشو ببندم به هوش امد بعد دوباره بیهوشس کردم پاهاشو بستم بعد یه جفت جوراب کردم توی دهنش بعدم دهنشو بستم تقریا هم یه این جور لباسی برش بود با همین جوراب ولی جوراب اون یکم زخیم تر و مشکی بود بعدش هم که بهوش امد هی شکنجش میدادم اخرش هم تا یک هفته همونجوری هی بیهوشش میکردم چسبارو عوض میکرم

    پاسخحذف