۵ نظر:

  1. دهن گرفته شده با دست.صدای ممممممممممممم یه دختر یا زن کلمات نامفهوم ممپبلبسنملاملبی

    پاسخحذف
  2. عجب پاهایی کاشکی عکسا بیشتربودن

    پاسخحذف
  3. چه بابا نوئل بسته خوشگلي؟!

    پاسخحذف
  4. دوست دارم یه گیره بزنم به یکی از پستوناش اونیکی پستونشم محکم گاز بگیرم

    پاسخحذف
  5. به دنبال برده دختر از تهران هستم

    سلام به همه دوستان که این پیام رو می بینند . نیما هستم . در سال 67 متولد شده ام . تهران هستم . اخلاق خوب و آرومی دارم . فوق لیسانس هستم . مالک یک شرکت مهندسی هستم . علاقه زیادی به رابطه ارباب و برده دارم و ارباب هستم . چندین سال در این روابط تجربه دارم . دانش زیادی را نیز در این مورد گرد آوری کرده ام . وسایل بسیار کامل و مفصلی را برای رابطه ارباب و برده دارم . البته یک شکنجه گاه شخصی و خصوصی رو هم برای خودم دارم . به دنبال دختر خانمی از تهران هستم . نوع رابطه مورد نظر من ، حضوری و واقعی است . لطفا افرادی که قصد مزاحمت دارند تماس نگیرند . از راه های زیر با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف