سلام به برو بچس شرور
میخواستم وبلاگ رو با عکسای سفارشی خودتون بروز کنم
اما دیدم نظر کم بووووود
منم که خوره نظر و حساس!!!
من دوس دارم شما واسه هر عکس کمه کم سه چهار تا نظر بدید صحبت کنید
عکسایی که آماده کرده بودم شامل
دست پا و دهن بسته شده از پشت و متصل به هم به همراه کف پایه برهنه
(سفارشي دوستان)
زن ها و دخترای مومیایی شده (سفارشي دوستان)
دهان های گرفته شده (سفارشي دوستان)
دهن های بسته شده با پارچه و روسری (سفارشي دوستان)
دهان های بسته شده با چندین دور نوار چسب پهن (سفارشي دوستان)

۱۷ نظر:

  1. اقا خيلي با حالي بذار عكساتو بي معرفتي نكن داداش. خودم برات نظر ميدم.با تشكر.

    پاسخحذف
  2. سخت نگیر آقا دانیال چون عیده و بعضی از بچه ها مسافرتن ودسترسی به اینترنت ندارن واسه همین نظرا کمه.

    پاسخحذف
  3. وای تو رو خدا بذارشون وقتی میخونمشون دیووووووووونه میشم دلم میخواد عکسا رو ببینم.

    پاسخحذف
  4. تورو خدا فقط عکس لخت نذار اگه این وبلاگ رو فیلتر کنن من دیوووووونه می شم.

    پاسخحذف
  5. براي ما هم قربون دستت يکي عکس سفارشي hogtieبذار شبيه همين که رو سربرگ وبلاگت گذاشتي

    پاسخحذف
  6. بذار ديگه چرا ناز ميكني عزيز.اينم ششتا نظر ديگه چي ميخواي؟

    پاسخحذف
  7. سلام دوست عزیز من به تازگی با وبلاگت آشنا شدم. بنظرم احساستو خیلی خوب نسبت به یک همچین چیزی ابراز می کنی...من هم خیلی علاقه به یه همچین سبکی دارم...یعنی سال هاست...به کارت ادامه بده سعی کن عکسات هم از نظره جنسی کاملا تحریک کننده باشن.

    پاسخحذف
  8. در ضمن خانوما اگر در یه همچین وضعیتی برهنه باشن خیلی جذاب تره...خیلی...

    پاسخحذف
  9. baba to che ghadr naz dari?badesham in ke migin in karo bokonid be in rahatia nista.badesham shayad fek konan ma divoneim

    پاسخحذف
  10. salam.shoma sayeto kon sari tar beroz koni.va sayeto kon ke ino filter nakonan.axaro az lahaze khodemon sexi bezar vali age lokht bashe hamegi vahshatnak zedehal mikhorim age ejaze bedi man chanta dastane khob to nazara mizaram ta ham khodet hal koni ham dostane azizam.to maram bezar bacheha havato daran

    پاسخحذف
  11. اذیت نکن دیگه چرا ناز میکنی؟خواهش میکنم وبلاگو زودتر بروز کن.

    پاسخحذف
  12. سلام به عزیزدلها. چرا وبلاگو به روز نمیکنی؟من تقریبا هر روز یه سری میزنم.ولی از عکس جدید خبری نی.باما به از ان باش که با دختر همسایتونی.

    پاسخحذف
  13. NAZ NAKON BALA. DIGE CHEGHADR NAZAR MIKHAY? MA MONTAZERE AXE JADIDIM. AXE BAHALO HAMIN JA DIDIM.

    پاسخحذف
  14. اگه می تونی عکس از شکنجه هم بزار ممنون

    پاسخحذف
  15. سلام . من نيما هستم . متولد 67 و تهران هستم . پايه دوستي و همه نوع برده بازي هستم و كاملا اين جور كارها رو بلدم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ولي بيشتر دوست دارم ارباب باشم . چند مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از تمام وسايل لازم براي اين كارها رو هم دارم . همه امكانات لازم رو هم دارم ( خونه ، و....) . پسر خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و تيپ و قد و چهره ام هم خوبه . اخلاقم هم بسيار خوبه و كاملا مودب و آروم و منطقي هستم . دنبال دختري از تهران يا اطراف تهران هستم كه پايه دوستي و رابطه ممعمولي و همچنين اين نوع از رابطه به صورت حضوري باشه . تيپ و چهره و هيكل و ... زياد برام مهم نيست ، چون ظاهر بين نيستم . خودم هم پايه دوستي هستم و به دوستي كاملا پايبند و متعهد هستم . اگر هم دختري هست كه علاقه داره ولي اطلاعاتش در اين باره كمه ، من براش كامل توضيح ميدم و بهش آموزش ميدم . اگه دختري مايل به آشنايي هست ، لطفا به جي ميل ايميل بده pexine@gmail.com يا آي دي من رو توي ياهو اد كنه pexine@yahoo.com يا اينكه به من اس ام اس بده 09361529340 تا با هم صحبت كنيم و آشنا بشيم و بتونيم يك رابطه پايدار و لذت بخش و خاص رو با همديگه داشته باشيم و دوستي و اعتماد و اطمينان مطلق به همديگه رو تجربه كنيم .

    پاسخحذف
  16. نیاز به یک برده خانم در تهران

    با سلام و عرض احترام به تمامی خوانندگان این پیام . نام من ارباب نیما است . سال تولد من 67 هست . از تهران هستم . از نظر اخلاقی ، بسیار خوب و منطقی هستم . در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شده ام . در شرکت مهندسی شخصی خودم کار می کنم . به رابطه مستر و اسلیو علاقه زیادی دارم و خودم ارباب هستم . در این زمینه ، تجربه های بسیار زیادی دارم . دانش و علم من در این باره خیلی زیاد هست . وسایل بسیاری برای این روابط دارم . یک محل کاملا شخصی و خصوصی رو هم به عنوان شکنجه گاه دارم . به دنبال دختری با اخلاق خوب از تهران هستم . دوستی کاملا واقعی و حضوری مد نظرم هست . لطفا خانم های متاهل تماس نگیرند . لطفا با موبایل در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف