بزودي وبلاگ رو بروز ميكنم

۵ نظر:

  1. eyval eyval karet harf nadare edame bede

    پاسخحذف
  2. به دختری جهت رابطه پر از امنیت ارباب و برده نیازمندم

    سلام به همگی دوستان و خوانندگان این پیام . اسم بنده نیما هست . متولد سال 1367 خورشیدی هستم . در کلانشهر بزرگ تهران هستم . اخلاقم بسیار خوبه و هیچ جور عجیب و غریبی نیستم ! . مدرکی که دارم فوق لیسانس هست . در یک شرکت بزرگ بین المللی شخصی کار می کنم . علاقه و تمایل اصلی من ، رابطه ارباب و برده هست . سال ها تجربه ، در مورد این روابط دارم . و البته دانش و علم خیلی زیادی هم دارم . وسایل بسیار کاملی هم برای ارباب و برده دارم . یک شکنجه گاه ( دانجئون ) شخصی هم دارم ! . به دنبال یک دختر خوش برخورد هستم . به دنبال یک رابطه حضوری و واقعی هستم . اگر می خواهید قرار بگذارید و نیایید ، تماس نگیرید . این هم راه های تماس ، جهت ارتباط با من هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  3. با سلام من یکی از این دخترا رو بست

    پاسخحذف