آماده برای انجام بقیه عملیات بانداژ! البته همینطوریم کاری نمیتونه بکنه

۴ نظر:

  1. زور بزن تا فرصت داری ، ولی حیف که اگه بخوای فرار کنی بقیه مراحل بستن روت انجام میشه

    پاسخحذف
  2. سلام. این عکسا از کجا میاد آخه؟

    پاسخحذف
  3. نیاز به دختر علاقمند به باندیج و دیسیپلین

    خدمت همه سلام عرض می کنم . اسم من ارباب نیما هست . متولد سال 67 می باشم . محل زندگی من در تهرانه . اخلاق خوبی دارم و اهل خلافی نیستم . در مهندسی ، فوق لیسانس دارم . مالک یک شرکت شخصی هستم . علاقه و تمایل بسیاری به روابط ارباب و برده دارم . تجربه های خیلی زیاد و متعددی هم در این زمینه دارم . در این مورد ، دانش و آگاهی زیادی هم دارم . کامل ترین و بهترین وسایل رو برای این روابط دارم . به همراه یک شکنجه گاه فوق العاده خفن ! . به دنبال خانمی هستم که تهران باشند . نوع دوستی ، ریل ( واقعی ) هست . لطفا برای کسب اطلاعات یا گرفتن شارژ و پول تماس نگیرید . راه و روش های تماس با من این ها هستند .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  4. دستتو بذاری روی باسنش و وقتی خواست سروصدا کنه با بالشت خفش کنیییی

    پاسخحذف