چه کف پایی داری بخورمت خوشگلم دهنتم که بستس کاملا آماده

۶ نظر:

  1. این خانومای محترم چه باحال بسته بندی شدن

    پاسخحذف
  2. فکرشو بکنین یک روز تو یه باغ در شمال داری تنها سیگار میکشی ووروی چمنها دراز کشیدی.یهو صدای بشنوی.ناگهان میبینی دو تا پای ناز که یه جفت جوراب شلواری مشکی انو پوشونده داره به سمتت مییاد .توهم سیگار از لبت میوفتهو.....!خوب که نگاه میکنی میبینی که دختر همسایتونهو21سالشه وبا یکدست کت دامن زیبا که دامنش ته سر زانوشه هممممممم تک تنها داره میاد به سمتتون.توهم عجیبیه نه. حالا شما بگید اگر تو همچین موقعیتی بودید چی کار میکردید.........؟

    پاسخحذف
  3. کف پای دختره رو نگه کنین مخصوصا اونی که جورابای نازک مشکی پوشیده
    دهنشونو خیلی خوب بستن
    لباشون از پشت دستمال دور دهنشون معلومه
    کاملا در اختیارن

    پاسخحذف
  4. نیاز به دختر علاقمند به ارباب و برده در تهران

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دوستان . من ، ارباب نیما هستم . سال تولد من 67 است . محل زندگی ام تهران است . از نظر اخلاقی ، خوب و آرام و منطقی هستم . فوق لیسانس مهندسی خونده ام . در شرکت شخصی خودم کار می کنم . به روابط مستر و اسلیو علاقه زیادی دارم و ارباب هستم . سالیان سال ، در این زمینه تجربه دارم . علم و دانش خیلی زیادی در این مورد دارم . وسایل بسیاری برای رابطه ارباب و برده دارم . به همراه یک شکنجه گاه خفن ! . دنبال خانمی هستم از تهران . دوستی حضوری مد نظرمه . لطفا خانم هایی که متاهل هستند تماس نگیرند . می تونین زنگ بزنین یا اس ام اس بدین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  5. کف پاهای دختره رو ببینید مخصوصا اونی که جورابای مشکی نازک داره.دهنشونم که کاملا تخصصی بسته شده کاشکه من اونجا بودم

    پاسخحذف
  6. این دوتا دقیقا مامانم دختر خاله هامن

    پاسخحذف