هنرمندانست نه

۲۰ نظر:

  1. بانداپ کم شده!!!!!

    پاسخحذف
  2. اي واييييي منم مي خوام اين طوري بسته بشم (دخترم)
    ميشه؟؟؟

    پاسخحذف
  3. refigh mamnon az in akset anjamesh dadam kheili hal mide

    پاسخحذف
  4. خانومي كه داري ميگي دوست دارم اين طوري بسته بشم لطفا حرف نزن اونش كه چطوري ببنديمت به ما ربط داره بعدم بستگي داره چطوري لباس مي پوشي

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ﻣﻨﻢ ﺑﺒﻨﺪ ﻗﻮﻝ ﻣﻴﺪﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻧﻢ و ﻟﺒﺎﺱ ﺣﺸﺮﻱ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﭙﻮﺷﻢ و ﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢ ﻛﻨﻢ ﻃﻨﺎﺏ اﺯ ﻻﻱ ﭘﺎﻡ ﺭﺩ ﻛﻦ و ﻛﻞ ﺑﺪﻧﻤﻮ ﻣﻮﻣﻴﺎﻳﻲ ﻛﻦ ﻛﻪ ﻧﺘﻮﻧﻢ ﺗﻜﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻡ. ااااﺥ ﭼﻘﺪﺭ اﻻﻥ ﺩﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮااااﺩ. اﮔﻪ ﻭاﻗﻌﺎ اﻫﻠﺸﻲ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻥ 09355523136 ﻣﺎﺭﻱ

      حذف
    2. من اهلشم ولی شمارتو اشتباه دادی پیام دادم جواب ندادی. شمارتو بده من همه امکاناتشو دارم

      حذف
    3. منم دارم فقط من تهرانم

      حذف
  5. منم ببندین. ممممممممممممممم

    پاسخحذف
  6. manam mohkam bebandino bezanin. bashe

    پاسخحذف
  7. bashe ye facebook ya e-mail bedeh

    پاسخحذف
  8. سلام
    من یه بسرم امادوسدارم همینجوری که این دختربستن منم اینجوری طناب بیچ کنن ودهنمو با چسب بهن بهم بچسبونن دوسدارم جوراب توری بلند بام کنم ودامن کوتاببوشم واونقد محکم بسته بشم که نتونم جم بخورم

    پاسخحذف
  9. ﻣﻨﻢ ﻣﻴﺨﻮاااااﻡ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﻢ. اﻣﺎ ﭼﺎﻗﻢ ﻓﻚ ﻧﻜﻨﻢ ﻛﺴﻲ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺣﺮﻳﻔﻢ ﺑﺸﻪ. ﻫﻪ ﻫﻪ ﻫﻪ . 09355523136 ﻣﺎﺭﻱ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا دروغ میگی که میخوای بسته بشی من بهت sms زدم ولی خودتو زدی به اون راه که اشتباه شده و از این حرفا تو که جراتشو نداری چرا شماره میذاری آخه.

      حذف
  10. سلام من علی هستم من دوست دارم بسته بسم ۰۹۳۵۷۲۵۲۶۳۵

    پاسخحذف
  11. به دنبال یک برده خانم خوب از تهران هستم

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه . ارباب نیما هستم . در سال شصت و هفت متولد شده ام . در شهر تهران هستم . اخلاق خیلی خوب و منطقی دارم . در مقطع فوق لیسانس درس خونده ام . مدیر عامل یک شرکت مهندسی هستم . علاقه بسیار زیادی به روابط ارباب و برده دارم و خودم ارباب هستم . تجربه های خیلی زیادی هم در این زمینه دارم . در طول سال ها ، علم و دانش زیادی رو در این باره گرد آوری کرده ام . وسایل و تجهیزات بسیار مفصل و پیشرفته ای رو به صورت شخصی دارم . یک محل شکنجه بسیار حرفه ای شخصی رو هم دارم . به دنبال دختر خانم مودبی از تهران هستم . نوع دوستی و رابطه ، حضوری و واقعی است . لطفا افرادی که امکان رابطه حضوری ندارند ، تماس نگیرند . می تونید از راه های زیر با من در تماس باشید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
  12. سلام اگه کسی دوست داره بسته شه یعنی من ببندمش به واتساپ لین شماره پیام بده ۰۹۱۰۸۸۳۵۶۷۲

    پاسخحذف