کف پاتو بلیسم عزیزم چه جورابایی

۲ نظر:

  1. man asheg in paha hastam lis bezanam jan

    پاسخحذف
  2. به دنبال یک خانم علاقمند به دیسیپلین در تهران

    سلام به تمامی دوستان و عزیزان . من نیما هستم و ارباب هستم . سال تولد من 1367 است . محل سکونت من تهران است . خوب و منطقی و درون گرا هستم . تا مقطع فوق لیسانس درس خونده ام . یک شرکت مهندسی بین المللی دارم . عاشق رابطه ارباب و برده هستم . تجربه های بسیار زیادی توی رابطه ارباب و برده دارم . دانش و آگاهی زیادی هم با مطالعه به دست آورده ام . تجهیزات بسیار گسترده ای برای این روابط دارم . به همراه یک شکنجه گاه بسیار عالی ! . به دنبال دختری خانمی هستم از تهران . نوع دوستی ، واقعی و حضوری هست . لطفا افرادی که کاملا بی اطلاع هستند تماس نگیرند . می تونین تماس بگیرین یا اس ام اس بدین .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف