اوه اوه بست سیمی اینا برای هر زنی وحشتناکه چون خیلی محکمه

۵ نظر:

  1. شبیه یکی از دخترای فامیلمونه خیلی دلم میخواد دست و پاشو ببندم

    پاسخحذف
  2. کاش جوراب پاش بووود
    حیف

    پاسخحذف
  3. الهی من قربون اون پاهات برم چقدر پاهاش نازن

    پاسخحذف
  4. به دنبال یک دختر برده خوب از تهران هستم

    سلام به همه . نام من نیما است . متولد سال 1367 . در تهران هستم . اخلاق من خیلی آروم و خوب و منطقی است . کارشناسی ارشد خونده ام . یک کمپانی مهندسی دارم . علاقه شدیدی به رابطه ارباب و برده دارم و ارباب هستم . تجربه بسیار زیادی در مورد این روابط دارم . دانش و علم زیادی نیز در این مورد دارم . مجموعه بسیار کامل و مفصلی از وسایل رو برای این رابطه دارم . یک شکنجه گاه شخصی و خصوصی هم برای خودم دارم . به دنبال دختری مودب از تهران هستم . نوع رابطه ای که من می خواهم ، حضوری است . لطفا افرادی که با این موضوع هیچ آشنایی ندارند تماس نگیرند . لطفا از روش های زیر برای تماس استفاده کنید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داداش منم دنبال زنه برده هستم ولی نیست

      حذف