سلام و درود به شما دوستان عزیز

به وبلاگ خودتان خوش آمدید

من دانیال هستم و هیفده سالمه

من عاشق دخترا و زن های عضلانی و پسرای خوشگلم البته نه برای سکس بلکه برای بستن دست و پا و دهنشون و تمشای تقلای اونا تماشای اینکه چه طور دختره پانزده ساله که جورابای نازک زنونه و بلند مشکی پاشه سعی میکنه پاهشو که با نوار چسب به همراه دست و دهنش محکم بسته شده با مالوندن به این ور اونور باز کنه یا پسری که جورابای ورزشی سفید بلندشو تا بالای زانوش کشیده بالا و اونم در این حالت اسیره و داره تقلا میکنه

همان طور که خواهید دید ما تو این وبلاگ به این موضوع ممنوعه خواهیم پرداخت


البته مسلما میدونید که هر مطلبی که در مورد اون وبلاگی ساخته بشه یا متنی نوشته بشه به هیچ وجه نشون دهنده باور و اعقاده نگارنده اون نیست و من هم از این مورد مستثنا نیستم

این فقط یه وبلاگه از علایق شخصی من و هیچ هدفی جز وقت تلف کنی نداره

پس بهتره بگم هر گونه سواستفاده از نوشته های این وبلاگ کاملا به عهده خواننده و بیننده اونه


من هر هفته سعی میکنم وبلاگ رو با یه کم متن و مقادیری عکسای باحال به همراه نفدی کوچیک به روز کنم
مسلما هرچه قدر بیشتر نظر بدین هم من و هم بقیه دوستان هم سلیقه با شما کلی حال میکنیم
پس منتظر نظرای خوشگلتون هستیم اگه میخواین این وبلاگ به کارش ادامه بده

امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

۱۱ نظر:

  1. عوضی مرگ تو حتمی تمام.

    پاسخحذف
  2. لطفا طرز بستن آنها را به ما یاد بدهید که چگونه آنها را ببندیم؟ از گره ها صحبت کنید.

    پاسخحذف
  3. خیلی وبلاگ باحال و جذابی آخره تفریح خفنه
    البته مطئنم که هر دختری از این وبلاگ خوشش نمیاد فقط اوانایی که خوششون میاد خوششون میاد!!!
    دوست دارم یه روز فعال شدن این وبلاگ دوباره ببینم

    پاسخحذف
  4. man age budam hamashuno sar miboridam...akhe unjuri kheili ghashangtar dasto pa mizanan...

    پاسخحذف
  5. یه سایت با حال میددم خر کیف سین www.boundville.com

    پاسخحذف
  6. نووو یه آدم خیلی گاویییی ایشالله بمیری کثافت اشغال دوست دارم یکی با خودت این کارو بکنه تا بفهمی چه جوریه تو گناه خیلی خیلی بزرگی میکنی چون علاوه بر اینکه گناهکاری همه رو به این سمت میکشونی تو بدترین آدم دنیایی ایشالله بمیری

    پاسخحذف
  7. man ali am motevalede 68. be man zang bezanid man ham kheili doosty daram montazere tamas.hamejoore hal mikonam
    09357252635

    پاسخحذف
  8. سلام
    من پسرم ۲۷ ساله
    من از بچگی به این چیزها علاقه خاصی داشتم ولی بیشتر به وسایل اسارت فلزی علاقه دارم مثل دستبندهایی که پلیسها دارن٬ پابند٬ قلاده٬ زنجیر و...
    این شمارمه ۹۳۷۲۳۶۹۳۹۱
    چنتا سایت بهتون معرفی میکنم و چند کلید واژه اگه فیلم وعکس این چیزهارو میخواید
    Gotcuffs.com hogcuffed.com
    دوتا سایت بالا حتی فیلتر هم نیستند
    کلمات کلیدی: handcuffed-cuff-torture-collar-bondage
    یا میتوانید به سایت های سکسی مثل xlxx.com بروید وبا استفاده از کلمات کلیدی فیلم های مربوط را ببینید یا دانلود کنید

    پاسخحذف
  9. سلام
    من پسرم ۲۷ ساله
    من از بچگی به این چیزها علاقه خاصی داشتم ولی بیشتر به وسایل اسارت فلزی علاقه دارم مثل دستبندهایی که پلیسها دارن٬ پابند٬ قلاده٬ زنجیر و...
    این شمارمه ۹۳۷۲۳۶۹۳۹۱
    چنتا سایت بهتون معرفی میکنم و چند کلید واژه اگه فیلم وعکس این چیزهارو میخواید
    Gotcuffs.com hogcuffed.com
    دوتا سایت بالا حتی فیلتر هم نیستند
    کلمات کلیدی: handcuffed-cuff-torture-collar-bondage
    یا میتوانید به سایت های سکسی مثل xlxx.com بروید وبا استفاده از کلمات کلیدی فیلم های مربوط را ببینید یا دانلود کنید

    پاسخحذف
  10. به دنبال یک برده خوب از تهران هستم

    سلام به تمامی افرادی که این پیام رو می خونند . اسم من نیما است . متولد سال 67 . تهران زندگی می کنم . اخلاقم بسیار خوبه ! . فوق لیسانس خونده ام . یک شرکت مهندسی دارم . به روابط ارباب و برده علاقه زیادی دارم و ارباب هستم . در این رابطه ، چندین سال تجربه دارم . در این مورد دانش زیادی دارم . یک کلکسیون بسیار کامل از وسایل ارباب و برده رو هم دارم . البته یک شکنجه گاه خصوصی هم برای خودم دارم . به دنبال خانمی از تهران هستم . دوستی حضوری مد نظر من است . لطفا آقایان محترم تماس نگیرند . با روش های زیر با من تماس بگیرید .
    موبایل : 09361529340
    ایمیل : pexine@gmail.com

    پاسخحذف